torsdag 17 augusti 2017

Bokmärken jny1984


































































Alla bokmärken är gjorda av lite tjockare papper. Olika färger och mönster, baksidan är enfärgad. Tänk på att nyanserna av färgerna kan variera från olika dataskärmar!
Jag har pimpat till pappret med klistermärken och/eller text skriven för hand.
Eftersom allt är handgjort så är det inte 100% rakt och perfekt!
Märkta med mitt Instagram namn jny1984 och vilket nummer i ordningen jag gjort dem.
Storlek: 15x5 cm.

15. Rosa med text "Bara en sida till..." och fjärilar.
16. Vit med enhörningar, rosa hjärtan.
17. Vit med lite struktur, text "bara en sida till...", rosor.
18. Enhörningar/regnbågar.
19. Vit med lite struktur, text "bara en sida till...", grönt hjärta.

Kolla även HÄR för fler bokmärken som är klara :)

Pris: 20:-/st + porto 7:- inom Sverige (går att köpa flera bokmärken för samma porto!)

Förskottsbetalning via Swish eller banköverföring.
Bokmärkena skickas så fort jag mottagit din betalning.
Jag ansvarar inte för postens slarv.

Maila om du är intresserad av att köpa något av bokmärkena:
jennyz1984@gmail.com

1 kommentar:

Tyra B sa...

Åh vad fina!!!�� Jag vill också göra sådana...