måndag 14 januari 2019

Planerad läsning vecka 3 2019

Här kommer lite tankar angående böckerna jag planerar att läsa den här veckan. Med tanke på att man inte alltid kan styra vad som händer i livet så får vi se hur det går :D

Middagsmörker av Charlotte Cederlund
Läste om den här bokserien på Instagram och sist jag var på Science Fiction Bokhandeln i Stockholm så fick jag syn på boken och var så klart tvungen att köpa den! Påbörjade den förra veckan och har lite mer än halva boken kvar att läsa. Spännande och mystisk hittills.

En halv gul sol av Chimamanda Ngozi Adichie
Den här boken är just nu tegelstensläsning hos @kulturistanmia på Instagram. Har läst 88 sidor och är hittills positivt överraskad. Läsningen flyter på jättebra och det ska bli spännande att se hur boken utvecklar sig.

Sightseeing i mitt inre av Maria Fogelberg Nelson
Har läst mycket bra om den här boken både på Instagram och Facebook och sist jag var på biblioteket och lämnade tillbaka en bok så stod den där i hyllan och skrek "låna hem mig!", så då gjorde jag det.

Avien av Maria Wälsäter
Det här är ett recensionsex som har stått alldeles för länge i bokhyllan! När min lässvacka slog till och höll i sig både höst och vinter så var det tyvärr några recensionsex som stod olästa i bokyllan. Men nu ska här läsas ikapp!




Inga kommentarer: